הפקת פודקאסט עסקי
השלב הכי חשוב בהפקת פודקאסט הוא שלב האיפיון.
איפיון נכון מוציא פודקאסט שיותר מתאים לעסק, ממקסם את התקציב הקיים למקסימום תוצרים רלוונטיים לשירות ולקהל היעד.
כאן בדיוק נכנס הניסיון הרב שלנו, בתחום הפודקאסטים ובתחום הפקות וידאו לרשתות.
אנחנו מפיקים פודקאסטים כפרק בודד או כסדרה. הקלטת סאונד או בשילוב צילום וידאו.
ניתן להפיק ולצלם אצלכם בבית העסק, או באולפני הקלטות בתל אביב או יקנעם.
אז רגע לפני שנתקדם למתן הצעת מחיר מדויקת עבורכם, זה הזמן רגע לברר, איזה פודקאסט מתאים לכם. אה ועוד משהו …אם תרצו בעתיד להמשיך לבד, נסייע לכם לבנות חדר/אולפן פודקאסטים אצלכם בארגון.
רוצים פרטים נוספים על פודקאסט מצולם? השאירו פרטים:
צפו בקצת דוגמאות מהפודקאסטים שהפקנו:
הבדלים בין פודקאסט חד פעמי לסדרת פודקאסטים: מי צריך מה?
תחשבו רחוק, תגיעו רחוק (ואפילו עם אותו תקציב)
סדרת פודקאסטים מורכבת ממספר פרקים המתפרסמים לאורך זמן ומתפתחים סביב נושאים מגוונים או מתמשכים. סדרת פודקאסטים מייצרת:
- ביסוס קשר מתמשך עם קהל: סדרת פודקאסטים מאפשרת לך לבנות קהילה סביב תוכן עקבי, ליצור ציפייה ולהפוך את המאזינים למעורבים יותר לאורך זמן.
- העמקת תחומי עניין: אם יש לך נושא רחב שמצריך התפתחות, כמו לימוד מיומנויות, דיונים מעמיקים או סדרות של ראיונות עם מומחים שונים, סדרת פודקאסטים היא הבחירה האידיאלית.
- ביסוס מותג אישי או עסקי: סדרת פודקאסטים מאפשרת לך לחזק את המותג שלך לאורך זמן, להדגים ידע מקצועי ולהפוך לקול מוביל בתחום שלך.
מה מעניין אותך? סמנו בטופס:
יתרונות הפודקאסט המצולם:
בנוסף לטרנד של הפודקאסט המוכר, פודקאסט מצולם מציע עולם חדש של חוויית הקשבה/צפיה . פודקאסטים מצולמים מציעים פתרון לבעיה זו על ידי שילוב של ראיון אודיו עם צילום ווידאו, מאפשרים לצופים להתעקש על חוויית הקשבה הרגילה ,וכמו כן לקבל תוספות חזותיות שמשדרות את התוכן בצורה נוספת.
אחד היתרונות המשמעותיים של פודקאסטים מצולמים הוא היכולת להוסיף רמה נוספת של עומק לראיונות. יש כאן שיחה בסגנון אותנטי, כאשר המצולם מצליח לחשוף את עצמו באופן הקרוב ביותר לאופן שבו הלקוחות שלו יפגשו אותו, בנוסף להעביר את הידע או המוצר שלו, באותו אופן שהוא עושה בשיחת לקוח, רק בתפוצה הרבה יותר רחבה. כיום, זה מוצר הוידאו האפקטיבי ביותר, עלות תועלת.
עוד יתרון של פודקאסט מצולם הוא היכולת לשתף ברשתות החברתיות תכנים ויזואליים. בעוד שבפודקאסטים סאונד, הכוללים רק אודיו, אין באפשרותך לשתף בקלות סרטונים או תמונות ברשתות החברתיות, בפודקאסטים מצולמים יש אפשרות לגזור סקירות וקטעי וידאו שיכולים לעזור לך להגיע לקהל נרחב יותר ולשדר את התוכן שלך לקהלים נוספים.
מצד שני, פודקאסטים בקובץ סאונד מציעים יתרונות משלהם. ראשית, הגדלת קהלים וחשיפה דרך השידור בספוטיפיי ובתוכנות פודקאסט נוספות, חשוב להבין שאיכות החשיפה היא אחרת, מתקיימת כאן האזנה נטו, כאשר זמן הפודקאסט ארוך משמעותית מסרטונים ברשתות, הקהילה רלוונטית שלכם זוכה להקשיב לכם בדרך הביתה ולעיתים מתחילה לה לתוכן שלך. בנוסף, הפודקאסט בקובץ סאונד נותן ללקוחות עם צרכים מיוחדים, כגון עיוורים או חרשים (יכולים לראות את הטקסט של הפודקאסט ), אפשרות להשתמש במדיום בקלות ובנוחות.
לסיכום, פודקאסטים מצולמים ופודקאסטים בקובץ סאונד מציעים יתרונות שונים המתאימים לצרכים שונים. בסופו של דבר, הבחירה תלויה בסוג התוכן שאתה מייצר ובקהל היעד שלך.