הפקת פודקאסט עסקי

היתרון של פודקאסט מצולם הוא היכולת להוסיף רמה נוספת של עומק לראיונות. 

בפודקסט מתקיימת שיחה אותנטית, כאשר המצולם מצליח לחשוף את עצמו באופן הכנה ביותר ללקוחות שיפגשו אותו, ובנוסף להעביר את הידע או המוצר שלו, באותו אופן שהוא עושה בשיחה עם לקוח.

פודקאסט מצולם הינו מוצר הוידאו האפקטיבי ביותר מבחינת עלות תועלת.

חשוב להבין שמכל פודקאסט מצולם שאנחנו מקליטים, אנו עורכים סדרה של סרטונים קצרים (עד דקה), המותאמים לרשתות החברתיות. ובכך בעצם מפיקים, תוצרים איכותיים רבים, מהפקה אחת בודדת. 

צפו בקצת דוגמאות מהפודקאסטים שהפקנו:

בנוסף לטרנד של הפודקאסט המוכר, פודקאסט מצולם מציע עולם חדש של חוויית הקשבה/צפיה . פודקאסטים מצולמים מציעים פתרון לבעיה זו על ידי שילוב של ראיון אודיו עם צילום ווידאו, מאפשרים לצופים להתעקש על חוויית הקשבה הרגילה ,וכמו כן לקבל תוספות חזותיות שמשדרות את התוכן בצורה נוספת.

אחד היתרונות המשמעותיים של פודקאסטים מצולמים הוא היכולת להוסיף רמה נוספת של עומק לראיונות. יש כאן שיחה בסגנון אותנטי, כאשר המצולם מצליח לחשוף את עצמו באופן הקרוב ביותר לאופן שבו הלקוחות שלו יפגשו אותו, בנוסף להעביר את הידע או המוצר שלו, באותו אופן שהוא עושה בשיחת לקוח, רק בתפוצה הרבה יותר רחבה. כיום, זה מוצר הוידאו האפקטיבי ביותר, עלות תועלת. 

עוד יתרון של פודקאסט מצולם הוא היכולת לשתף ברשתות החברתיות תכנים ויזואליים. בעוד שבפודקאסטים סאונד, הכוללים רק אודיו, אין באפשרותך לשתף בקלות סרטונים או תמונות ברשתות החברתיות, בפודקאסטים מצולמים יש אפשרות לגזור סקירות וקטעי וידאו שיכולים לעזור לך להגיע לקהל נרחב יותר ולשדר את התוכן שלך לקהלים נוספים.

מצד שני, פודקאסטים בקובץ סאונד מציעים יתרונות משלהם. ראשית, הגדלת קהלים וחשיפה דרך השידור בספוטיפיי ובתוכנות פודקאסט נוספות, חשוב להבין שאיכות החשיפה היא אחרת, מתקיימת כאן האזנה נטו, כאשר זמן הפודקאסט ארוך משמעותית מסרטונים ברשתות, הקהילה רלוונטית שלכם זוכה להקשיב לכם בדרך הביתה ולעיתים מתחילה לה לתוכן שלך. בנוסף, הפודקאסט בקובץ סאונד נותן ללקוחות עם צרכים מיוחדים, כגון עיוורים או חרשים (יכולים לראות את הטקסט של הפודקאסט ), אפשרות להשתמש במדיום בקלות ובנוחות.

לסיכום, פודקאסטים מצולמים ופודקאסטים בקובץ סאונד מציעים יתרונות שונים המתאימים לצרכים שונים. בסופו של דבר, הבחירה תלויה בסוג התוכן שאתה מייצר ובקהל היעד שלך.

שלחו ווטסאפ
היי -
אשמח לעזור ..
דילוג לתוכן